2010. december 4., szombat

Prezentáció

10 megjegyzés:

  1. Jó lett, csak néhol kicsit sok a szöveg, és az egyik dián le is csúszott 'látatlanba'.

    VálaszTörlés
  2. A 7. dián lehetne kisebb a betűméret, és akkor jó :) Nekem nem baj a szövegmennyiség amúgy, legalább önmagában is érthető.

    VálaszTörlés
  3. ja, ezzel az a baj, hogy az egyik gépen teljesen jól néz ki, érthető és látható, a másikon elcsúszik, aztán a harmadikon meg lecsúszik. ettől amúgy meg tudok őrülni!!!! >.< miért nem bír ugyanolyan maradni???

    naja, a betűméret...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon komolyan megcsináltad, én nem vettem ennyire komolyan. Csak felirtam, h mit csináltam eddig, és hogy haladok. Viszont nem fejtettem ki ilyen bőven a diáimat...lehet, h újra kéne gondolnom?:)

    VálaszTörlés
  5. nem kene, jo ugy is ahogy csinaltad :) szerintem en vittem tulzasba egy kicsit

    VálaszTörlés
  6. mi az h nyers??? mar megint nem ugy nez ki ahogy en feltettem???? >.<

    VálaszTörlés
  7. Tömör összefoglaló, bővebben így dián felesleges lett volna kifejteni, és tetszik a háttér. :) A 9. oldalon viszont a kép belelóg a szövegbe, picit kisebbre venni. Ha nálad okés, akkor a webes megjelenés kavar be. o.O

    VálaszTörlés